2011’in En İyileri

2011 yılının en iyi oyunları level ekibiyle farklı kategoride birinci seçildiler.İşte o oyunlar:

En İyi Çıkış Yapan Oyun: World of Tanks

Yapım: Wargaming.net Dağıtım: Wargaming.net Tür: Strateji

 

En İyi Uyarlama : DC Universe Online

Yapım: Sony Dağıtım: Sony Tür: RPG

En İyi Online Aksiyon Oyunu: ZombiRock

Yapım: SkeinGlobe Dağıtım: Joygame Tür: Aksiyon

En İyi Eklenti Paketi: Rappelz: Alın Yazısı

Yapım: Gala Lab Dağıtım: Gala Networks Europe Tür: RPG

En İyi PVP: Silkroad Online: Legend

Yapım: Joymax Dağıtım: Joymax Tür: RPG

En İyi Online Strateji Oyunu: Age of Empires Online

Yapım: Gas Powered Games Dağıtım: Microsoft Tür: Strateji

En İyi Online Yarış Oyunu: TrackMania 2 Canyon

Yapım: Nadeo Dağıtım: Ubisoft Tür: Yarış

En Çok Konuşulan Online Oyun: WolfTeam

Yapım: Aeria Games Dağıtım: Joygame Tür: FPS


  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

